Přeskočit navigaci

Stahování softwaru a podpora

Oblast pro zákazníky s platnou servisní smlouvou.

Odkazy na stahování softwaru a na stránky podpory produktu.

Uživatelé s aktivní servisní smlouvou mohou tyto odkazy použít pro přístup k nejnovějším verzím softwaru a k získání podpory včetně častých otázek týkajících se použití softwarových balíčků pro obráběcí stroje Renishaw.

Chcete-li si stáhnout software, přihlaste se pomocí e-mailové adresy uvedené na certifikátu smlouvy o údržbě. Pokud nemáte účet v systému MyRenishaw, je nutné zaregistrovat uživatelské heslo a aktivovat účet, abyste mohli pokračovat ve stahování.

Pokud máte aktivní servisní smlouvu, ale byl vám odepřen přístup do této oblasti, kontaktujte místního zástupce společnosti Renishaw a požádejte o přístup. Do zprávy nezapomeňte uvést sériové číslo svého softwaru nebo hardwarového klíče.